„Dirbome mieste penkerius metus, turėdami didelį norą, viziją Kaune keleivius vežti moderniai ir šiuolaikiškai. Vis tik pamatėme, kad teikdami socialinę paslaugą negalime tikėtis komercijos ir patiriami nuostoliai yra per dideli“, – savivaldybės pranešime teigia bendrovės „Kautra“ direktorius Linas Skardžiukas.
Anot Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Pauliaus Kero, įstatymai neleidžia savivaldybei subsidijuoti nuostolingos maršrutinių taksi paslaugos, todėl siekiant kuo mažesnių nepatogumų kauniečiams, maršrutinius taksi Kauno gatvėse pakeis nauji autobusų maršrutai, kiti bus dažninami arba pratęsiami.
Į savivaldybės bendrovę „Kauno autobusai“ pereis dirbti ir dalis „Kautros“ maršrutinių taksi vairuotojų.
„Kauno autobusų“ transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis teigia, jog nuo rugsėjo Kaune kursuos naujai mažos talpos autobusai.
Juose galios visos lengvatos, kuriomis šiuo metu naudojasi autobusų ir troleibusų keleiviai, tačiau jie stos tik stotelėse.
Nuo birželio 15 dienos iš pardavimų išimamas terminuotas maršrutinių taksi bilietas, tad turintys terminuotą bilietą juo galės naudotis iki liepos 1 dienos. Pinigų suma turima kortelėje galės būti išnaudota žymėti bilietus autobusuose ir troleibusuose.
„Kautra“ maršrutinių taksi verslą perėmė 2014 metais. Tuomet savivaldybė nusprendė sureguliuoti maršrutinius taksi mieste ir nustatė septynis jų maršrutus vietoje buvusių 12, o kiekvienam jų paskelbė operatoriaus konkursą.
Į savivaldybės bendrovę „Kauno autobusai“ pereis dirbti ir dalis „Kautros“ maršrutinių taksi vairuotojų.
Visus septynis konkursus penkeriems metams laimėjo „Kautra“.
Savivaldybės atstovai tuomet teigė, jog nustačius maršrutus ir parinkus jiems vežėjus bus panaikinta nesveika konkurencija tarp skirtingų bendrovių.
Apie tai, kad veikla nuostolinga, „Kautra“ kalbėjo jau 2016 metais, kai prašė didinti keleivių vežimo kainas, o dėl galimybės nutraukti sutartis daliai nuostolingų maršrutų bendrovė su savivaldybe derėjosi nuo pernai metų pabaigos.