Dažniausiai kainų pasikeitimas reiškia ir jų didėjimą. Tačiau, šiuo atveju, didžioji dalis bilietų kainų mažėja.
„Nors kainos keičiasi, tačiau tai tikrai nereiškia, kad visos jos didėja. 13 kategorijų kainos mažėja, o didėja dešimčiai. Taigi kainų kilimas bus mažiau nei pusei kategorijų. Kai kuriose kategorijose kainos mažėja pastebimai. Pavyzdžiui, jeigu anksčiau bilieto kaina autobusui buvo 57 eurai, nuo birželio 1-osios toks bilietas kainuos 39,40 euro.
Tai yra beveik 20 eurų pigiau. Taip pat į autobuso bilieto kainą įtraukti ir keleiviai, ko anksčiau nebuvo, nes autobuso keleiviai būdavo suskaičiuojami ir turėdavo susimokėti atskirai“, – vieną ryškiausių kainos sumažėjimų nuo birželio 1-osios komentuoja įmonės „Smiltynės perkėla“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovė Inga Volutienė.
Populiariausi bilietai brangs
Pats populiariausias kelto keleivio bilietas į abi puses nuo birželio 1-osios kainuos 1 eurą. Palyginti su dabar galiojančia kaina, bilietas pabrangs.
„Šiuo metu kaina yra 80 centų, kuri nebuvo keičiama nuo 2015-ųjų, tik įvedus eurą kaina buvo suapvalinta į mažesnę pusę. Dešimtmetį kainos nebuvo keičiamos, net galima sakyti, kad buvo sumažintos, todėl tikimės, kad tas 20 centų padidėjimas nesukels didelių problemų klientams“, – kaip keičiasi populiariausio kelto bilieto kaina, pasakoja I. Volutienė.
Kitas populiarus kelto bilietas, kuris skirtas lengvųjų automobilių vairuotojams, norintiems persikelti į Kuršių neriją ir grįžti į žemyninė dalį atgal. Šios kategorijos bilietai taip pat turėtų šiek tiek pabrangti.
„Ir šiuo atveju pabrangimas nėra didelis. Anksčiau toks bilietas kainavo 11 eurų ir 5 eurocentus, dabar kainuos 12 eurų ir 30 eurocentų. Ir, žinoma, nebus skaičiuojamas keleivių skaičius“, – dar vieną pabrangimą įvardijo I.Volutienė.
Nelieka tiesioginio kelto į Nidą
Keleiviai, kurie iš Klaipėdos nori persikelti tiesiai į Nidą, šią vasarą tokios galimybės neturės. Tačiau tai nereiškia šio maršruto atsisakymo. Priešingai – norima jį modernizuoti ir padaryti patogesniu.
„Su šiuo maršrutu atsisveikinama tik šiems metams ir tikimės jį gražinti kitais. Laivas-katamaranas „Smiltynė“ yra 20 metų amžiaus, todėl buvo priimtas ekonominis sprendimas jį parduoti ir kitąmet tikimės sugrįžti su naujesniu, klientų lūkesčius labiau pateisinančiu laivu, kuris būtų didesnis, jame tilptų daugiau dviračių“, – kodėl šiemet nebus tiesioginio kelto į Nidą, pasakoja I. Volutienė.
Iš pradžių šis maršrutas nebuvo populiarus, tačiau pastaruoju metu keltas keleiviais užsipildydavo pilnai, todėl strategijos turėti šį reisą tikrai neatsisakoma.