„Lietuvos oro uostuose veikiančios antžeminio aptarnavimo bendrovės informuoja, kad beveik visos keleivių registracijos sistemos po šiandien vykusio globalaus IT sutrikimo – vėl veikia įprastai“, – nurodė LTOU atstovas Tadas Vasiliauskas.
Jo teigimu, sutrikimai oro uostų darbą ir keleivius paveikė minimaliai.
Dideli masto IT sutrikimai penktadienį paveikė įmones visame pasaulyje, buvo skelbiama apie nutrūkusius skrydžius, sutrikusias televizijos transliacijas ir bankų veiklą.
Apie plačius sutrikimus pranešta JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Indijoje, Naujojoje Zelandijoje, Australijoje ir kitur.
Patiriančios internetinės keleivių registracijos, skrydžių rezervacijos sutrikimus anksčiau pranešė ir Lietuvoje skrydžius organizuojančios bendrovės „Ryanair“ ir „Wizz Air“.
Kaip nurodė Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC), incidentai susiję su naujausiu antivirusinės programinės įrangos „CrowdStrike Falcon“ atnaujinimu, dėl kurio sutriko kai kurių „Microsoft“ programų veikla.
NKSC teigė neturintis informacijos apie kritinių paslaugų sutrikimus Lietuvoje, tačiau sutrikimo poveikis įstaigoms dar gali išryškėti.