Maršrutu Kaunas–Balstogė–Kaunas savaitgaliais kursuos lenkiški modernūs 2-jų vagonų traukiniai SA133, turintys 127 sėdimas vietas.
Iš Kauno ir Balstogės geležinkelio stočių traukiniai pajudės ryte bei vidurdienį, atitinkamai atgal į galines stotis atvyks vidurdienį ir vakare. Kelionė truks apie 5 val.
Keleiviai bilietus galės nusipirkti bilietų kasose, traukiniuose ir internetu, bet ne anksčiau, kaip likus 30 parų iki traukinio išvykimo dienos.
Po susitarimo pasirašymo per kelias darbo dienas bus pradėtas bilietų pardavimas į pirmuosius maršrutus. Kelionės bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų.
Vieną vaiką iki 6 metų amžiaus keleivis galės vežti nemokamai, o kitiems bus taikoma 50 proc. suaugusiojo keleivio bilieto kainos nuolaida. Vaikams nuo 6 iki 12 metų amžiaus bus taikoma 50 proc. suaugusiojo keleivio bilieto kainos nuolaida.
Suderintos gyvūnų, dviračių ir rankinio bagažo viršsvorio vežimo sąlygos. Nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo keleiviai už šias paslaugas mokės nustatytą 2 eurų mokestį. Keleivis galės vežti vieną dviratį.
Už nepanaudotą kelionės bilietą, pateiktą iki traukinio išvykimo, keleiviui bus grąžinama 90 proc. bilieto kainos. Bilieto nepanaudojimo atvejais dėl vežėjo kaltės, keleiviui bus grąžinama visa bilieto kaina.
Po ilgai trukusių derybų ir techninių derinimų gegužės 31 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Lenkijos įmonė „Przewozy Regionalne" pasirašė susitarimą dėl bendradarbiavimo vykdant tarpvalstybinį keleivių vežimą geležinkeliais per Lenkijos–Lietuvos valstybių sieną. Susitarimas suteiks galimybę pradėti reguliarųjį susisiekimą europine „Rail Baltica" vėže maršrutu Kaunas–Balstogė–Kaunas jau nuo birželio 17 dienos.
Paskutinį kartą traukiniu keleiviai iš Lenkijos į Lietuvą tiesiogiai, be persėdimo buvo atvykę 1939-aisiais metais.
Beje, analogiška kelionė autobusu trunka trumpiau – 4,5 val, tačiau bilietas yra brangesnis.