Šis žingsnis padės užtikrinti kokybišką kelių priežiūrą ir sklandžius įmonės procesus, teigiama „Kelių priežiūros“ pranešime.
„Kelių tarnybų struktūros stambinimas – vienas iš strateginių projektų, kuris leis sumažinti bendrovės administracinę struktūrą, optimizuoti žiemos tarnybos budėjimo grafikus, žiemos ir vasaros sezonų priežiūros darbų maršrutus, užtikrins intensyvesnį technikos panaudojimą, sudarys galimybes sutelkti didesnes pajėgas kitų darbų vykdymui“, – pranešime sakė „Kelių priežiūros“ generalinis direktorius Rolandas Rutėnas.
Vienas iš pagrindinių stambinimo kriterijų – prižiūrimų kelių ruožų dydis, kuris siekia apie 1 tūkst. kilometrų kiekvienai tarnybai. Geografinių lokacijų skaičius po tarnybų reorganizacijos nesikeis – visoje Lietuvoje liks 50 bazių.
„Tarnybų stambinimas mūsų įmonei suteiks galimybę suvienodinti sąlyginius kilometrus pagal regionus, racionaliai valdyti turimo transporto ir technikos parką, atitikti eismo dalyvių poreikius. Užsienio šalyse taikoma pasitvirtinusi praktika, kai viena tarnyba prižiūri apie 1000 kilometrų“, – teigė R.Rutėnas.
Darbuotojams, kurių funkcijos po struktūros pertvarkos tapo perteklinėmis, pasiūlyta užimti kitas pozicijas įmonėje. Kelių tarnybų stambinimo metu vyko vidinės atrankos, į kurias pretendavo per 150 darbuotojų, 97 jų pateikti pasiūlymai.
„Kelių priežiūra“ pernai gavo apie 84,25 mln. eurų pajamų – 6,1 mln. eurų arba 8 proc. daugiau nei 2018 metais. Įmonės grynasis pelnas 2019 metais siekė 353 tūkst. eurų, užpernai patirtas 1,164 mln. eurų nuostolis.
Bendrovė suformuota 2017 metais, į vieną bendrovę sujungus regionines kelių priežiūros įmones. Įmonė atsakinga už daugiau nei 21 tūkst. kilometrų kelių priežiūrą, joje dirba apie 2,3 tūkst. įvairių sričių specialistų.