Laivo statybos užsakymą „TT-Line“ pateikė 2018 m. ir nuo tada, su jauduliu stebi, kaip auga jų naujos kartos laivai.
Nuleidus jau antrąjį „Green Ship“ laivą, „TT-Line“ pasiekė dar vieną svarbų, naujojo SGD projekto etapą. Užpildžius sausąjį doką, kuriame buvo statomas, laivas buvo sėkmingai nuleistas į vandenį. Padedant vilkikams, antrasis „TT-Line“ „Green Ship“ palydėtas prie krantinės skirtos laivo įrengimui. Nuo šiol vyks antrojo, modernaus keleivinio laivo įrengimo darbai.
„TT-Line“ yra pirmoji keltų kompanija, pradininkė pietinėje Baltijos jūros dalyje, kuri naudos SGD dviejuose naujuose „Green Ship“ laivuose. SGD reiškia suskystintas gamtines dujas, kurios šiuo metu laikomos švariausiu jūriniu kuru.
Gerokai sumažinus naujų „TT-Line“ „Green Ship“ laivų išmetamų teršalų kiekį, kasmet sumažėtų iki 93 proc. smulkių dulkių, 98 proc. sieros oksidų ir 82 proc. azoto oksidų (palyginti su laivų mazutu ar dyzeliu) išmetimas, ir taip prisidedama prie švaresnio oro jūroje ir ypač uostų regionuose.
Ne tik SGD naudojimas daro naujuosius „Green Ship“ ekologiškiausiais laivais „TT-Line“ bendrovės istorijoje. Bendras laivų eksploatavimo efektyvumas, kartu su padidėjusiais krovinių ir keleivių pajėgumais, leidžia dar labiau sumažinti CO2 išmetimą iki 60 proc. vienam pervežamam vienetui.
„Mes didžiuojamės mūsų „Green Ship“ laivais, kurie nustatys naują standartą, kalbant apie išmetamųjų teršalų kiekio mažinimą keltų veikloje“, - sako „TT-Line“ generalinis direktorius Bernhard Termühlen.
„TT-Line“ laiko savo atsakomybe ir misija - rūpintis aplinkosauga ir saugoti gamtą, bei gali atsigręžti į ilgametes kompanijos tradicijas. Jau daugelį metų „TT-Line“ diegiami naujoviški, aplinkai nekenksmingų laivų eksploatavimo sprendimai.
„TT-Line“ siūlo tankiausią keltų maršrutų tinklą į pietų Švediją. Septyni kompanijos laivai, keturiuose maršrutuose, net iki 18-os išvykimų per dieną - jungia Baltijos jūros uostus: Vokietijos - Travemiundę ir Rostoką, Lenkijos – Svinouiscę ir Lietuvos – Klaipėdą su Treleborgo uostu pietų Švedijoje.