Kilus įtarimams dėl galimai netinkamo ir neefektyvaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo, bus tikrinama ir „Utenos regiono keliams“ priklausanti Molėtų kelių tarnyba, pranešė Susisiekimo ministerija.
Per pastaruosius 10 metų Molėtų tarnyboje 7 kartus už 360,4 tūkst. eurų remontuoti pastatai ir statiniai – audito metu bus aiškinamasi, ar lėšos buvo panaudotos skaidriai ir efektyviai.
Pasak pranešimo, įtarimus dėl galbūt netinkamo lėšų naudojimo sustiprino ir faktas, kad „Utenos regiono keliai“ ir Molėtų kelių tarnybos vadovai yra susiję artimais giminystės ryšiais, be to, dėl šių ryšių įtarimų sukėlė ir „Utenos regiono kelių“ pirkimai iš bendrovės „Vasarkelis“.
„Utenos regiono kelių“ vidaus auditas šią savaitę pradėtas dėl galimai neskaidraus lėšų naudojimo, remontuojant įmonės administracinį pastatą – įmonė per pastaruosius metus tam išleido 466,1 tūkst. eurų.
Susisiekimo ministerija šiemet Vyriausybei pasiūlė pertvarkyti kelių priežiūros įmones. Praėjusią savaitę ministrų kabinetas šiai reformai pritarė iš esmės, tačiau dar turės pritarti posėdyje, o vėliau reformai turės pritarti ir Seimas.
Ministerija siūlo, kad dar šiemet vietoje valstybės įmonės „Automagistralė“ ir 10-ies regioninių priežiūros įmonių turėtų atsirasti viena valstybės įmonė „Kelių priežiūra“. Ministerijos skaičiavimais, centralizavus įmones, bus galima sutaupyti iki 8,5 mln. eurų. Į naują valstybės įmonę ketinama perkelti visą įmonių valdomą techniką ir personalą, o jos būstinė bus ne Vilniuje. Pagal planą kelius valdyti numatoma perduoti Lietuvos automobilių kelių direkcijai.