Penktadienį paskelbtame pranešime Finansų ministerija nurodė, kad nuo 2022 metų pradžios subsidijos elektrinių ir hibridinių automobilių pirkimui sumažės 30 proc., o iki metų pabaigos bus visiškai panaikintos.
„Atsižvelgiant į naujais energijos šaltiniais varomų transporto priemonių pramonės augimą, pardavimo tendencijas ir sklandų gamintojų vykdomą perėjimą, subsidijos <...> bus nutrauktos gruodžio 31 dieną“, – nurodė ministerija.
„Transporto priemonių, registruotų po 2022 metų gruodžio 31 dienos, įsigijimas nebebus subsidijuojamas“, – priduriama pranešime.
Elektrinių ir hibridinių automobilių pardavimai Kinijoje išaugo, o pastaraisiais mėnesiais augimas buvo didesnis kaip 100 proc., lyginant su analogišku laikotarpiu prieš metus.
Praėjusią savaitę Kinijos automobilių gamintojų asociacija apskaičiavo, kad 2022 metais šio tipo transporto priemonės sudarys 18 proc. visų parduodamų automobilių. 2019 metais rodiklis siekė vos 5 procentus.
Asociacijos duomenimis, iš 27,5 mln. automobilių, kurie bus parduoti šiais metais, 5 mln. bus elektriniai ir hibridiniai.
Taip pat skaičiuojama, kad 2021 metais visi automobilių pardavimai didžiausioje pasaulyje rinkoje tikriausiai augo 3,1 proc., ir tai buvo pirmieji pardavimų augimo metai nuo 2018-ųjų.
Kinija, didžiausia pasaulyje teršėja, užsibrėžė ambicingus tikslus skatinti elektrinių ir hibridinių transporto priemonių naudojimą ir siekia, kad iki 2035 metų dauguma automobilių šalyje būtų varomi švaria energija.