Įmonių partnerystė leis „Booking“ kelionių antrinių įmonių – „Kayak“, „Priceline“ ir „Agoda“ – naudotojams išsikviesti automobilius, o „Didi“ klientai galės užsisakinėti viešbučių kambarius bei gauti kitas paslaugas.
„Didi“ anksčiau Kinijoje nuožmiai konkuravo su „Uber“, o ši konkurencija baigėsi tuo, kad „Uber“ 2016 metais „Didi“ pardavė savo verslą šalyje.
Nepaisant šio sandorio ir „Uber“ pasitraukimo iš Kinijos, bendrovės toliau konkuruoja kitose rinkose.
Praėjusį mėnesį vienu vertingiausių Azijos startuolių laikoma „Didi“ įžengė į Australijos rinką, anksčiau bendrovė paslaugas teikti pradėjo Japonijoje ir Brazilijoje.
Savo ruožtu „Uber“ atsitraukė iš Pietryčių Azijos, savo verslą regione kovo mėnesį pardavusi Singapūre įsikūrusiam konkurentui „Grab“.