Kitą savaitę Jonavoje pradedamos geležinkelio tilto per Nerį statybos

Kitą savaitę pradedamos ilgiausio geležinkelio tilto Baltijos šalyse – tilto per Nerį Jonavoje statybos. Jis yra europinės vėžės „Rail Baltica“ projekto dalis.
Rail Baltica tiltas
Rail Baltica tiltas / „Rail Baltica“ nuotr.

Oficiali statybų pradžia numatoma kitą ketvirtadienį. Tiltą statys Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“, su kuria už „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ balandžio pradžioje pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.

Tam skirtas renginys vyks liepos 21-ąją, jame dalyvaus Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega, susisiekimo ministras Marius Skuodis, „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis, Baltijos šalių bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, „Rizzani de Eccher“ atstovai.

Naujas geležinkelio tiltas per 2,5 metų turėtų iškilti šalia Jonavos, jo ilgis bus 1510 metrų, ilgiausias tarpas tarp atramų, kur jis kirs upę, sieks 150 metrų.

Tiltas yra 169 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos dalis, šios atkarpos statybos prasidėjo balandį. Ruožui jau skirta 257 mln. eurų Europos Sąjungos paramos, liepą geležinkelio statyboms Baltijos šalyse Europos Komisija skyrė dar 360 mln. eurų.

„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų