LNK teigimu, Rokiškis, Radviliškis, Šiauliai, Akmenė, Mažeikiai, Panevėžys, Klaipėda ir Šilutė gavo laiškus, kuriuose siūloma didinti traukiniais važiuojančių skaičius arba sumokėti „Lietuvos geležinkeliams“, kad maršrutai liktų.
„Subsidijuoti tokį maršrutą (nuostolingą – BNS) gali valstybė ir ar savivaldybė ", – LNK žinioms teigė „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Skelbiama, kad, pavyzdžiui, norint, jog reisas Radviliškis–Šiauliai liktų, Radviliškio savivaldybė turėtų sumokėti 227 tūkst. eurų.
Tuo metu savivaldybės įsitikinusios, kad išlaidas turėtų padengti valstybė.
Kol kas galutiniai sprendimai dėl maršrutų nepriimti, „Lietuvos geležinkeliai“ žada diskutuoti su savivaldybėmis.