Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos ir Pietų Korėjos uostai ieško naujų krovinių gabenimo galimybių

Pietų Korėjos Inčono ir Lietuvos Klaipėdos uostai siek didinti krovinių pervežimus abiem kryptimis – dėl to Pietų Korėjoje pasirašyta sutartis, pranešė Susisiekimo ministerija.
Krova Klaipėdos uoste
Krova Klaipėdos uoste / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Ministras Marius Skuodis sako, kad šis bendradarbiavimas formuos naujus krovinių gabenimo maršrutus visame pasaulyje.

„Klaipėdos uosto ryšiai su Pietų Korėja itin svarbūs formuojant naujus globalius krovinių gabenimo maršrutus“, – pranešime teigė M. Skuodis.

Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas sako, kad ši sutartis yra pagrindas uostų santykiams ateityje.

Sutartimi įsipareigota keistis informacija bei bendrauti su verslu siekiant padidinti krovinių, keleivių skaičių abiejuose uostuose ir diversifikuoti laivybos maršrutus.

Maždaug 40 kilometrų nuo sostinės Seulo nutolęs Inčono uostas per artimiausius metus siekia tapti moderniausiu logistikos ir jūrinio turizmo centru šiaurės Rytų Azijoje. Jo konteinerių terminale vienu metu gali švartuotis 43 laivai, jais daugiausia gabenami automobiliai, grūdai ir kitos prekės, jame kraunamas smėlis, pramoninės žaliavos, mediena, metalo laužas, pašarai ir kiti kroviniai.

Inčono uoste taip pat veikia keleivių terminalai, jungiantis miestą su salomis Vakarų jūroje bei Kinija, kruizinių laivų terminalas. Iki 2030 metų šis uostas numato pritraukti 5 milijonus turistų per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais