„Jeigu žiūrėtume į tą krovos pusę, tai mes kažkokių įtakų nejaučiame, o dėl tokių pareiškimų – tai kaip ir pati situacija, taip ir tokie pareiškimai yra neraminantys“, – BNS sakė D.Šilenskis.
Pasak jo, bendrovė pajamas gauna ne tik iš krovos, yra diversifikavusi savo veiklą.
„Įtaka naftos krovai po tokių pareiškimų gal ir galima, bet labai svarbu suprasti, kad mes esame diversifikavę, investavę į infrastruktūrą ir šiuo metu pajamas gauname ne tik iš krovos kaip tokios. Yra ir saugojimo paslaugos, ir kiti klientai, tačiau bet kokiu atveju: turint sutartis ir turint įsipareigojimus, toks pareiškimas yra neraminantis“, – sako operatorės vadovas.
Jo teigimu, Baltarusijai ekonomiškai naudingas yra krovinių tranzitas per Lietuvą.
„Manau, kad ne vien dėl pareiškimų tie kroviniai čia važiuodavo – tikrai buvo komercinis pagrįstumas, esame konkurencingi ir nemanau, kad išvedimas šitų krovinių kažkur galėtų būti ekonomiškai naudingesnis tai pačiai valstybei (Baltarusijai – BNS)", – argumentavo „Klaipėdos naftos“ vadovas.
Šiemet, po trejų metų pertraukos, į Klaipėdą atvyko Baltarusijai skirtas naftos krovinys. Nuo sausio mėnesio tokių tanklaivių buvo devyni – pastarasis atplaukė šį mėnesį, tai buvo žaliavinės naftos krovinys iš JAV.
Iki tol nafta per Lietuvą į Baltarusiją buvo gabenta 2017 metais.
Rusijai šių metų pradžioje sumažinus naftos tiekimą vamzdynais A.Lukašenka nurodė skubiai ieškoti alternatyvių tiekėjų.