Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovai nusprendė investuoti į nedidelę žemsiurbę, gebančią dirbti iki 5,6 metro gylyje. Tokios žemsiurbės pakaktų Šventosios uostui, Klaipėdos laivų remonto įmonės akvatorijoje dirbti.
Skaičiuojama, kad nauja žemsiurbė kainuotų iki 3 mln. Lt. Jos išlaikymas metams atsieitų apie 0,5 mln. Lt. Anot Klaipėdos uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo, Šventosios uosto patirtis parodė, kad sudėtinga rasti bendroves uosto gilinimo ir valymo darbams, kurios turėtų reikiamos technikos.
Šiemet pasamdyta bendrovė „Alvetos karjerai“ patyrė visišką fiasko: paaiškėjo, kad konkurse dalyvavusi kompanija neturėjo reikiamos technikos, darbai beviltiškai vėlavo ir dėl to šią vasarą Šventosios uostas buriuotojams neatsivėrė.
Klaipėdos jūrų uosto direkcija planuoja įsigyti ir didžiulę žemsiurbę, galėsiančią dirbti uosto akvatorijoje, kur gyliai siekia 14 metrų ar daugiau. Šitokiai žemsiurbei, kainuojančiai apie 50 mln.Lt, įsigyti tikimasi gauti Europos Sąjungos paramą. Nuosavos žemsiurbės neturinti Klaipėdos uosto vadovybė priversta ieškoti šiuos darbus atlikti galinčių užsienio bendrovių.
Uosto direkcijos konkursą laimėjusi Olandijos kompanija „Van Oord Dredging” laipkričio pabaigoje grįš prie Klaipėdos krantų ir tęs gilinimo darbus iki 14,5 metro gyliuose. Dar reikia iškasti apie 4,5 mln. kubinių metrų grunto. Darbų kaina siekia 129 mln. Lt.