„Važiuojame, skrendame, deramės ir dalyvaujame visur, kur tik galime pristatyti Klaipėdos uostą ir į jį pritraukti laivų. Nesvarbu, ar tai sausakrūvis, tanklaivis, konteinerinis ar kruizinis laivas. Šiandien bent vienas naujas laivas Klaipėdos uoste yra laimėjimas, kuris metų pabaigoje virs suma, leidžiančia kompensuoti, o galbūt per keletą metų ir panaikinti praradimus, susijusius su sankcijomis ir kitais įvykiais“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Konferencijoje diskutuojama apie tai, kaip kruizinės laivybos linijos gali keisti savo maršrutus Europoje po pandemijos, kokią įtaką tam gali padaryti vykstantis karas, kylančios energetikos kainos, kaip kovojant su krizinėmis situacijomis dirbama strateginiais (aplinkos apsaugos ir tvarumo) klausimais ir kitomis temomis.
Šiemet – tai didžiausias renginys per visą istoriją. Jame dalyvauja daugiau kaip 20 kruizinių kompanijų vadovų, 150 kruizinių uostų atstovų, 8 specializuotos kruizinės medijos kompanijos.
Siekdama pritraukti daugiau kruizinių laivų ir keleivių į Europos uostus, asociacija „Cruise Europe“ nuo 1991 metų kuria ir įgyvendina bendrą Europos regiono kruizinių uostų reklamos ir propagavimo strategiją.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija šios asociacijos narė yra nuo 2001 metų.