Klaipėdos uostas pristato atnaujintą išorinio uosto galimybių studiją

Klaipėdos uostas trečiadienį pristato atnaujintą išorinio uosto galimybių studiją. Ja remiantis Vyriausybė apsispręs, ar 800 mln. eurų vertės projektą pripažinti svarbiu valstybei.
Maždaug taip turėtų atrodyti išorinis uostas Melnragėje.
Maždaug taip turėtų atrodyti išorinis uostas Melnragėje. / Uosto direkcijos vizualizacija

Klaipėdos uosto infrastruktūros direktorius Vidmantas Paukštė BNS kovą sakė, jog atnaujinta studija padės Vyriausybei apsispręsti dėl išorinio uosto pripažinimo Lietuvai svarbiu ekonominiu projektu, o ministrų kabineto sprendimo laukiama dar šiemet.

Klaipėdos uostas vasario pabaigoje pasirašė beveik 42 tūkst. eurų vertės sutartį su Vilniaus konsultacijų bendrove „Smart Continent LT“ dėl studijos atnaujinimo.

Uosto vadovas Arvydas Vaitkus yra teigęs, kad išorinio uosto statybos gali kainuoti apie 800 mln. eurų. Pasak jo, uosto vadovybė norėtų projektą įgyvendinti koncesijos būdu, o didžioji jo dalis būtų skirta konteineriams.

Pernai lapkritį Vyriausybė nusprendė, kad projektą koordinuos speciali komisija.

Išorinį uostą planuojama pastatyti iki 2025 metų, skaičiuojama, kad metinė uosto krova dėl to išaugtų 35 mln. tonų iki beveik 80 mln. tonų. 2017 metais uostas perkrovė 43,2 mln. tonų krovinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis