Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas teigė, kad bendrą krovos statistiką gerino „Klaipėdos Smeltės“, kurią kontroliuoja MSC valdoma bendrovė „Terminal Investment Limited“, rezultatai.
„Kitur konteinerių srautai netgi mažėjo, o MSC terminale tas srautas, kuris didžiaisiais laivais atgabenamas iš Pakistano, Klaipėdoje iškraunamas ir padalinamas kitiems Baltijos uostams, – šiame terminale konteinerių skaičius išaugo ir buvo apie 50 procentų didesnis nei pernai sausį“, – pirmadienį BNS sakė A.Latakas.
MSC Klaipėdą į laivybos maršrutą, kuriuo gabenami kroviniai tarp Vakarų šalių ir Indijos bei Pakistano – Lietuvos uostamiestyje jie perskirstomi, – pakartotinai įtraukė pernai liepą.
Uosto vadovybė vasarį nusprendė, kad nuo kovo konteineriuose į perskirstymo terminalą Klaipėdoje atgabenamiems kroviniams nebus taikoma tonažo rinkliava, taip tikėdamasi pritraukti dar daugiau naujų krovinių.
Uosto duomenimis, sausį uoste perkrauta beveik 31 proc. daugiau TEU (20 pėdų sąlyginių konteinerių) nei pernai, o palyginti su kitais rytinės Baltijos jūros pakrantės uostais, Klaipėdoje šių krovinių prieaugis metų pradžioje buvo didžiausias.
Klaipėdos uoste sausį krauta iš viso 3,8 mln. tonų krovinių – 0,4 proc., arba 16,5 tūkst. tonų mažiau nei 2021 metų sausį. Jame buvo perkrauti 444 laivai.