Milžinas „MSC Diana“ į Klaipėdos uostą įplaukė pirmadienio vakarą ir švartavosi prie bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ krantinės. Išplaukti pro Klaipėdos uosto vartus turėtų antradienio vakarą apie 22 val.
Tai antras didžiausias Klaipėdoje pakrautas laivas-konteinervežis po „MSC Ingy“, Lietuvoje viešėjusio 2018-aisiais.
Palyginimui – „MSC Diana“ talpa yra 19244 TEU, t. y. konteinerių vienetų, o „MSC Ingy“ – 19462 TEU.
Kaip pasakojo bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ rinkodaros direktorius Eduardas Galuškinas, „MSC Diana“ gabena krovinius vadinamuoju „Shogun“ maršrutu, jungiančiu Vakarų Europą su Tolimaisiais Rytais, į Klaipėdą suplanuotas vienas reisas.
Klaipėdoje bus pakrauta apie 2200 TEU, didžiąja dalimi vadinamasis perkrovimo krovinys, atgabentas iš Lenkijos, Švedijos, Suomijos ir kitų uostų. Taip pat pakrautas ir lietuviškas eksportas. Laivas į Klaipėdą atvyko iš Jungtinės Karalystės ir keliaus į Brėmerhafeną Vokietijoje.
Nuo kovo pirmosios įsigaliojo rinkliavų pakeitimai į Klaipėdos uostą atvykstantiems laivams, gabenantiems paskirstymui (angl. transshipment) skirtus krovinius. Tokiems laivams taikoma 100 proc. nuolaida tonažo rinkliavai.
„Kryptingai dirbame siekdami pritraukti naujas rinkas, papildomus krovinių srautus, tarp jų ir tokius krovinius, kurie laivais atgabenami į Klaipėdą ir vėliau jūra išplukdomi įvairiomis kryptimis. Nuolat ieškome galimybių, kad pritrauktume krovinių iš jūros pusės – dalis jų skirta visam regionui, dalis Lietuvai. Neabejojame, kad rinkliavų korekcijos bus naudingos pačiam uostui ir visiems, dalyvaujantiems jūrinėje prekyboje“, – teigė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.