Įgyvendinant projektą, buvo pailgintos krantinės Nr. 80A ir Nr. 81A, įrengiant papildomą švartavimo aikštelę, kuri tilteliu sujungta su krantine. Taip atsiranda galimybė švartuoti laivus, kurių ilgis siekia 230 m. Iki šiol terminale švartuojami iki 200 m ilgio laivai.
„Šis projektas buvo įgyvendintas pagal trišalę Uosto direkcijos, UAB Centrinio Klaipėdos terminalo ir AB „DFDS Seaways" sutartį. Galime pasidžiaugti, kad Uosto direkcija savo įsipareigojimus atliko laiku ir, gerindama infrastruktūros parametrus, prisideda prie uosto konkurencinių galimybių gerinimo", – teigia Vidmantas Paukštė, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorius.
„Džiaugiamės, kad projektas užbaigtas ir jau būsime pasiruošę priimti mega ro-ro keltus, kurie statomi keltų kompanijos užsakymu ir Klaipėdoje turėtume pamatyti kitais metais. Tokių parametrų keltai jau dirba Viduržemio jūros regione. Be jokios abejonės, šis infrastruktūros projektas reikšmingai prisideda prie viso Klaipėdos uosto konkurencingumo didinimo, pervežant ro-ro krovinius", – teigia Karolis Grigalauskas, UAB Centrinio Klaipėdos terminalo generalinis direktorius.
Rekonstrukcijos darbus atliko konkursą laimėjusi UAB „Statmax", veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB „Tramera". Darbų kaina, įskaitant PVM – 1,694 mln. Eur.