Įgyvendinus projekto sprendinius, buvo rekonstruoti konteinerius kraunančios įmonės pokraniniai keliai, pritaikant juos STS portaliniams kranams ir sujungiant juos su jau esamais pokraniniais keliais.
Tokiu būdu prie krantinių Nr. 88–96 vienu metu gali būti prišvartuoti du konteineriniai laivai, sudarytos sąlygos STS kranui aptarnauti visą laivo ilgį. Projekto, kurį įgyvendino UAB „Kavesta“, vertė – 1,7 mln. Eur su PVM.
„Šis projektas konteinerių paskirstymo centrui leidžia užtikrinti efektyvesnę krovą ir suteikia didesnį pralaidumą. Artimiausiu metu bus įgyvendinami ir kiti investiciniai projektai, kad būtų galima maksimaliai išnaudoti esamą, konteinerių krovai skirtą infrastruktūrą. Dar šiemet planuojame pradėti ir gilinimo prie krantinių projektą, kurį įgyvendinę galėsime padidinti grimzlę ir atsiras galimybė pilniau pakrauti konteinerinius laivus“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Planuojama pasiekti iki 14,6 m gylį prie dalies krantinių, tai leis į konteinerinius laivus pakrauti papildomą krovinio kiekį. Tad kryptingos investicijos turėtų prisidėti prie efektyvesnės konteinerių paskirstymo centro veiklos, didesnių krovinių apimčių bei bus paskata pritraukti naujas rinkas.
Šių metų pradžioje Vyriausybės nutarimu įsigaliojo uosto rinkliavų pakeitimai – į Klaipėdos uostą atvykstantiems laivams, gabenantiems paskirstymui (angl. transshipment) skirtus konteinerius, taikoma 100 proc. nuolaida tonažo rinkliavai, patvirtinti ir kiti rinkliavų pokyčiai. Neabejojama, kad tai prisideda prie konteinerinių krovinių srautų didėjimo uoste.
Per šių metų sausio–birželio mėnesius Klaipėdos uoste krovinių konteineriuose (TEU) srautas išaugo 64,5 proc. – iki 479 112 TEU. Lyginant konteinerių krovą su krova kituose Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose, Klaipėdos uoste ji didėjo labiausiai.