Per pirmus vienuolika šių metų mėnesių Klaipėdos uoste perkrauta 36,7 mln. t krovinių, t.y. beveik 4,5 proc. daugiau nei pernai, kai per tą patį laikotarpį buvo perkrauta 35,1 mln. t.
Lapkritį Lietuvos uoste buvo perkrauta 3,45 mln. t. Šis rodiklis yra penktadaliu didesnis nei pasiektas praėjusių metų lapkritį.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus pasidžiaugė, kad lapkritį augimas pastebėtas kone visose krovinių kategorijose: daugėjo krovinių konteineriuose, krovinių ratinėse transporto priemonėse – vadinamojo ro-ro tipo, taip pat augo naftos ir cheminių trąšų krova.
„Gerus rezultatus pavyko pasiekti dėl nuolatinių valstybės ir privataus kapitalo investicijų sinergijos“, – teigė A.Vaitkus. Anot jo, prieaugis kaip tik ir matomas tuose terminaluose ir krantinėse, kur buvo padarytos didžiausios investicijos.
Išaugusi krova lėmė ir didėjančias pajamas. Per pirmus vienuolika mėnesių direkcija gavo 51,8 mln. eurų pajamų. Tai yra net 5,5 proc. daugiau nei pernai.
Kitais metai uosto direkcija yra numačiusi į infrastruktūrą investuoti apie 170 mln. eurų. Anot laikinai infrastruktūros direktoriaus pareigas einančio Vidmanto Paukštės, laukia pagrindinis iššūkis – molų perstatymas. Bus rengiamas poveikio aplinkai vertinimas.
„Laukia geotechniniai tyrimai jūroje, kiti tyrimai. Molai statomi šimtui metų, gal ir daugiau, todėl svarbu pasirengimas“, – aiškino jis.