Tinkamai subalansuotas valstybinis ir privatus finansavimas sudaro sąlygas Klaipėdos uoste rekonstruoti ir statyti infrastruktūros objektus, terminalus ir sandėlius, diegti naujausias technologijas, kelti personalo kvalifikaciją, plėsti teikiamų paslaugų spektrą, užtikrinti aukščiausią jų kokybę.
Kaip rašoma pranešime spaudai, uosto sėkmės garantas – sklandi ir sparčią uosto plėtrą užtikrinanti finansavimo sistema. Valstybinį finansavimą užtikrina Uosto direkcija. Jos pajamos, gaunamos iš uosto rinkliavų ir uosto žemės nuomos, taip pat ES paramos fondų ir bankų paskolos sudaro bendrą valstybinio finansavimo dalį, kuri skiriama uosto infrastruktūrai, privažiuojamiesiems keliams ir geležinkeliams vystyti, uosto akvatorijai gilinti, naujausioms informacinėms sistemoms ir technologijoms diegti, uostui augti.
Taip pat bus skiriama lėšų Klaipėdos miesto keliams tiesti ir rekonstruoti.
2013 metais investicijoms numatomą sumą – 328,0 mln. Lt be PVM – planuojama skirstyti taip: krantinių statyba ir rekonstrukcija – 84,2 mln. Lt; gilinimas – 81,5 mln. Lt; geležinkelių statyba ir remontas – 23 mln. Lt; suskystintųjų gamtinių dujų terminalo infrastruktūrą įrengimas ir akvatorijos gilinimas – 82,8 mln. Lt; kiti infrastruktūros plėtros projektai – 39 mln. Lt; kiti projektai – 17,5 mln. Lt.
2013 m. Uosto direkcija planuoja gauti 166,8 mln. Lt pajamų, 93,9 mln. Lt. ES paramos bei pasiskolinti 146 mln. Lt.