Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad pietinio molo ruože būtina atlikti akmenų demontavimo, bangolaužių šlaitų formavimo, grunto kasimo ir kitus darbus. Šie darbai buvo numatyti ir anksčiau, tačiau neįtraukti į pirminį pirkimą.
„Techniniame projekte darbų kiekiai buvo orientaciniai. Vykdant bangolaužių rekonstrukcijos darbus ir atlikus išsamius matavimus, fiksuota, kad norint pasiekti techniniame projekte numatytus statinio parametrus, reikalingi didesni akmenų kiekiai“, – teigiama Klaipėdos uosto komentare BNS.
Rekonstrukcijos metu pietinis ir šiaurinis bangolaužiai paaukštinti ir sustiprinti nekeičiant jų konfigūracijos, dalyje šių hidrotechninių statinių bus įrengtos atraminės sienutės, abu molai bus pritaikyti patogesniam lankymui, o Smiltynėje bus įrengtos dvi apžvalgos aikštelės.
Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.
Klaipėdos uosto vadovas Algis Latakas bangolaužių rekonstrukciją yra pavadinęs vienu iš svarbiausių šiuo metu vykdomų projektų, kuris užtikrins didesnį navigacijos saugumą, įplaukiantiems laivams bus taikoma mažiau apribojimų.
Bangolaužių rekonstrukcija pradėta 2020-ųjų rugsėjį, ją planuojama užbaigti šiais metais.