Šiais metais Klaipėdos uoste, prognozuojama, vėl bus pasiekti rekordiniai krovos rodikliai ir gali siekti beveik 40 mln. tonų.
„Gruodį Susisiekimo ministerijoje patvirtintas strateginis planas. Per ketverius metus numatytos didesnės nei 405 mln. eurų bendros investicijos. Kitais metais į infrastruktūrą numatyta investuoti 36,6 ml. eurų, o 2018-aisiais investicijų apimtys numatytos labai didelės – maždaug 170 mln. eurų“ , – vardijo uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Numatyta sutvarkyti kanalo išorę, rekonstruoti molus, pakeisti jų modifikaciją, numatyti naujus gylius Klaipėdos uoste. „Mūsų tikslas – gebėti priimti didžiausius laivus, kokie tik gali įplaukti į Baltijos jūrą, juos aptarnauti.
Dar prieš gerą dešimtmetį studiją Klaipėdos uostui parengusi viena Japonijos kompanija prognozavo, kad dar 2015 m. uoste gali būti perkrauta apie 35 mln. tonų krovinių. „Tada niekas netikėjo, tačiau realybė pasirodė esanti kitokia. Uostas artėja į naują aukštumą, o 2025-2027 metais būtų galima pasiekti 70-80 mln. tonų per metus. Prieš naujuosius metus galima džiaugsmingai pasakyti – reikia turėti svajonių, reikia toms svajonėms užkelti aukštai kartelę ir gyvenimas leis jas pasiekti“, – teigė A.Vaitkus.
Lietuvos pramonininkų konfederacija metams baigiantis uosto direkciją apdovanojo aukso medaliu už išorinio laivybos kanalo gilinimą. Vienas iš tikslų – uoste turėti maksimalų 17 metrų gylį. Šiuo metu uoste galima priimti laivus, kurių maksimali grimzlė – 13,8 m.