Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Klasco“ vadovas: kroviniai iš Rytų prarasti bent dešimtmečiui

Pernai dėl tarptautinių sankcijų Klaipėdos uoste nutrūkus dideliam krovinių srautui iš Rytų, jie yra prarasti bent dešimtmečiui, sako „Achemos grupės“ valdomos didžiausios uosto krovos kompanijos „Klasco“ vadovas Vitalijus Muštukas.
Klaipėdos uosto vartai
Klaipėdos uosto vartai / Klaipėdos uosto nuotr.

Bendrovė veiklą diversifikuoja atsižvelgdama į šia aplinkybę, sako bendrovės generalinis direktorius.

„Praėję metai, ne paslaptis, visam uostui buvo tokie, sakykime, pereinami ir suprasdami, kad mes tikriausiai negalime tikėtis tos konservatyvios krovos ir tų krovinių srautų, kurie šiai dienai jau yra prarasti – negalima sakyti, kad visiems laikams – artimiausiam dešimtmečiui, mes savo veiklą diversifikuojame atitinkamai“, – ketvirtadienį Klaipėdoje žurnalistams sakė V.Muštukas.

Iki 2025 metų pabaigos bendrovė ruošiasi investuoti apie 80 mln. eurų į šiuo metu Klaipėdos uoste pertvarkomą buvusią tarptautinės jūrų perkėlos teritoriją Smeltės pusiasalyje, kuri bus pritaikyta jūros vėjo jėgainių parkų statyboms ir aptarnavimui. Tai, pasak „Klasco“ vadovo, yra vienas iš keičiamos veiklos pavyzdžių.

„Kalbant apie Klaipėdos uosto transformaciją, kurią įtakoja, kaip mes visi žinome, esama geopolitinė situacija, būtent šis Smeltės projektas yra vienas tų pavyzdžių, kaip mes sugebame prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių“, – kalbėjo V.Muštukas.

Anot jo, „Klasco“ šiemet tikisi geresnių rezultatų nei praėjusiais metais.

„Planuojame baigti geriau (...) planuojame, kad ši mūsų diversifikacija turės teigiamos įtakos mūsų rezultatui“, – sakė V.Muštukas.

Registrų centro duomenimis, „Klasco“ pernai patyrė 3,8 mln. eurų nuostolį, kai 2021 metais jos pelnas siekė 2,8 mln. eurų. Įmonė praėjusiais metais gavo 38,3 mln. eurų pajamų, arba 17,2 proc. mažiau (2021 metais 46,3 mln. eurų), o jos krovinių srautai mažėjo 22,1 proc. – nuo 12,2 mln. iki 9,5 mln. tonų.

Bendrovė anksčiau skelbė, kad didžiausią neigiamą įtaką 2022-ųjų rezultatams turėjo dėl geopolitinių aplinkybių prarasti Rusijos ir Baltarusijos kroviniai bei bendras krovinių srauto mažėjimas Klaipėdos uoste.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai