Tai nutarė Konkurencijos taryba, gavusi „Kautros“ prašymą išaiškinti, ar būsimam sandoriui galioja dar 2006 metais suteiktas leidimas.
„Penktadienį informavome bendroves, kad koncentracijai turi būti gautas naujas leidimas, nes nuo 2006 metų rinkos struktūra gerokai pasikeitė, todėl turi būti gautas naujas leidimas“ , – BNS sakė Konkurencijos tarybos Komunikacijos skyriaus vedėja Viktorija Urbonavičiūtė.
„Kautros“ vadovas Linas Skardžiukas sausio viduryje BNS patvirtino, kad bendrovė ketina įsigyti „Toks“, ir teigė, kad sandoris įvyks, tik gavus tarybos leidimą
„Kautros“ vadovas Linas Skardžiukas sausio viduryje BNS patvirtino, kad bendrovė ketina įsigyti „Toks“, ir teigė, kad sandoris įvyks, tik gavus tarybos leidimą.
„Kautros“ atstovai kreipėsi į tarybą, prašydami išaiškinti, ar galioja 2006 metais „Kautrai“ suteiktas leidimas įsigyti „Toks“.
„Kautra“ valdo Alytaus, Prienų, Vilkaviškio autobusų parkus, bendroves „Autoturas ir ko“. Joje dirba 550 darbuotojų, ji veža keleivius 173 maršrutais Lietuvoje ir užsienyje, o per metus perveža apie 5 mln. keleivių.
2012 metais „Kautros“ grynasis konsoliduotas pelnas siekė 6,183 mln. litų – beveik 3 kartus daugiau nei 2011-aisiais (2,18 mln. litų), jos pajamos išaugo 12,7 proc. iki 58,958 mln. litų. 30 proc. „Kautros“ akcijų turi bendrovė „Termoizola N“, po 20 proc. bendrovės „Nordic Minds“ ir „2plius“, dar po 15 proc. – Linas Skardžiukas ir Gintautas Pakusas.
„Toks“, kuri valdo Vilniaus autobusų stotį, grynieji nuostoliai 2012 metais sumažėjo beveik 17 kartų iki 52,9 tūkst. litų, pajamos išaugo 3,7 proc. iki 31,649 mln. litų. Registrų centro duomenimis, vienintelis „Toks“ akcininkas yra A.Paleičikas.