Pasak „LTG Cargo“ vadovo Egidijaus Lazausko, prieš kelis mėnesius įmonė buvo nusiteikusi gerokai pesimistiškiau nei dabar.
„Vertinant rezultatus sudėtingu pandemijos periodu, taip pat analizuojant kitų šalių bendrovių rezultatus, matome, jog mūsų greiti veiksmai davė gerą rezultatą ir periodą uždarėme jau optimistinėmis nuotaikomis“, – BNS komentavo E.Lazauskas.
Anot jo, yra visos prielaidos, kad metinis krovinių pervežimo rezultatas bus geras.
„Tik naftos vežimai pirmąjį pusmetį buvo mažesni, bet šiandien jau vežame daugiau trąšų, o grūdų augintojai fiksuoja didesnį derlių – mes dedame visas pastangas tą derlių pervežti ir antrąjį pusmetį pasiekti geresnį rezultatą“, – teigė „LTG Cargo“ vadovas.
Vien antrąjį ketvirtį „LTG Cargo“ pervežė 12,255 mln. tonų krovinių – 7,8 proc. mažiau nei pernai tuo pat laiku.
Pasak E.Lazausko, bendrovė toliau ieškos naujų galimybių – tiek vežant intermodalinius krovinius ar puspriekabes, tiek ieškodama naujų rinkų.
Balandį įsismarkavus koronaviruso pandemijai, „LTG Cargo“ pateikė du galimus veiklos scenarijus – pagal pesimistiškesnį, jei pasaulį sukaustytų antra viruso banga, krovinių nuosmukis siektų apie 12 proc., pagal optimistiškesnį – apie 7,5 proc.
E.Lazauskas birželį teigė, kad gegužės rezultatai rodė, jog labiau tikėtinas yra optimistiškesnis scenarijus.
Nesėkminga „LTG Cargo“ buvo metų pradžia – sausį krovinių srautas buvo sumažėjęs beveik 20 proc., tačiau vėliau kritimas sumažėjo – balandį siekė 7,7 proc., gegužę – 7,3 proc., birželį – 8,2 proc.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos pirmąjį pusmetį sumažėjo 11,8 proc. iki 201,9 mln. eurų, o vien antrąjį ketvirtį – 10,9 proc. iki 100,342 mln. eurų.
Tuo metu keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pirmąjį pusmetį pervežė 1,6 mln. keleivių – 42,8 proc. mažiau nei pernai, o vien antrąjį ketvirtį jų srautas smuko 62,7 proc. iki 563 tūkst.