Ji pabrėžė, jog, pavyzdžiui, į Rygą nebeskraido dideli krovininiai lėktuvai iš Kinijos.
„Tai buvo Rusijoje registruoti orlaiviai, kuriems uždrausta skristi į Latviją. Savo ruožtu Europos aviakompanijoms nebeleidžiama kirsti Rusijos oro erdvės“, – sakė L.Odinė, paaiškindama, kad dabar jų lėktuvai privalo aplenkti Rusiją, todėl Ryga nebėra patraukli kryptis kroviniams iš Kinijos.
Pasak jos, Kinijos prekės į Latviją dabar daugiausia gabenamos sausumos transportu iš kitų Europos oro uostų.
Iš Rygos vis dar skraido „FedEx“ ir DHL, taip pat padaugėjo krovinių reguliariaisiais keleiviniais reisais – „Air Baltic“, „Uzbekistan Airways“ ir „Turkish Airlines“ gerokai padidino krovinių gabenimo apimtis, teigė Odiņė.
Ji pridūrė, kad dėl šios priežasties kol kas nėra būtinybės peržiūrėti Rygos oro uosto strategiją.