Tai reiškia, kad iš 2,5 tūkst. elementų tūkstantis yra netinkamas naudojimui. Pusė netinkamų detalių yra perdaromos, dar pusė tampa tiesiog atliekomis.
Šiemet tokioms „medžiagoms į laužą“ įmonė jau išleido 150 mln. dolerių. Į šį skaičių neįtraukta visa tų netinkamų detalių sukūrimo kaina, tai yra energijos išlaidos, darbo valandos kaina ir pan.
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Tesla“ pagamino 9766 „Model 3“ automobilių.
„Tesla“ leidiniui „Business Insider“ sakė, kad 150 mln. dolerių nėra tikslus skaičius.
„Kaip kad paprastai būna, pradėjus bet kokią naują gamybą, mes irgi turėjome nemažai atliekų, pradėję šio modelio gamybą. Mes tai planavome, tai yra normalu“, – „Tesla“ atsakė laiške „Business Insider“.
„Mes visą laiką aiškinome, kad „Model 3“ marža padidės, kai pradės kristi gamybos kaina, išsprendus atliekų ir kitus opius gamybos pradžios klausimus. Taip ir nutiko. Baterijų atliekų nuo sausio sumažėjo maždaug 60 proc., mums patobulinus gamybos procesą. Taip pat svarbu prisiminti, kodėl mes nurašome kai kurias detales – tą darome norėdami įsitikinti, kad automobiliuose, kuriuos kuriame savo klientams, yra naudojamos tik aukščiausios kokybės detalės“, – aiškino bendrovė.
„Tai atrodo kaip labai didelis kiekis pinigų. Būdama investuotoja, klausčiau, ar mano pinigai yra panaudojami tinkamai? Ar čia viskas yra skaidru? Aš mačiau atliekų kiekius – tai yra daug priekinių bamperių, durų. Negali 20 proc. detalių išmesti ir tikėtis uždirbti“, – aiškino Rebecca Lindland, „Kelley Blue Book“ analitikė.