2023 03 13

LAKD vadovas M.Švaikauskas: ištiestos rankos principas nuo šiol negalioja

Naujasis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas Marius Švaikauskas sako, kad įmonė privalo keisti požiūrį – nustoti dėl visų nesėkmių kaltinti per mažą finansavimą bei liautis prašyti papildomų pinigų iš valstybės biudžeto, kai jų galima rasti kitur.
Marius Švaikauskas
Marius Švaikauskas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Penkerių metų kadencijai išrinktas M.Švaikauskas sako, kad nebūtų pretendavęs į šias pareigas, jeigu LAKD nebūtų tapusi akcine bendrove.

„Valstybinėje įmonėje ne viską gali įgyvendinti, faktas, kad virsmas ir būsima transformacija, iššūkiai mums, vadovams, mūsų rateliui yra įdomiausi – kai tu tikrai gali pasiekti rezultatą atsispirdamas nuo, gal ir negražu sakyti, tam tikro dugno“, – interviu BNS sakė M.Švaikauskas.

Direkcijos vadovas tikisi, kad jo patirtis padės paversti LAKD visiškai kitokia, į rezultatą, o ne į procesą orientuota organizacija, kurioje bus priimami labiau pamatuoti sprendimai, o neskaidriems procesams bus taikoma nulinė tolerancija.

M.Švaikausko teigimu, direkcijoje baigėsi tie laikai, kai dėl visų bėdų bus kaltinamas lėšų trūkumas – efektyvesnio darbo bus siekiama su esamais finansiniais resursais, jų bus ieškoma ne tik valstybės biudžete.

Kitos interviu temos

  • Direkcijoje būtina sutvarkyti labai daug vidinių procesų;
  • Panašių pirkimų sutartyse negali būti keliami skirtingi reikalavimai, reikia vienodo standarto;
  • E-tollingo sistemos diegimo trikdžių buvo galima išvengti, jeigu pirkimas būtų šiek tiek kruopščiau suplanuotas;
  • Kelio kokybė bus tikrinama ne užbaigus statybas, o jų metu;
  • Vadovo prioritetai – strateginiai projektai: „Via Baltica“, kelias Vilnius–Utena, karinio mobilumo projektai;
  • LAKD skolinsis iš komercinių ir investicinių bankų, bandys pasinaudoti struktūrinių fondų lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis