„Šis europinės vėžės greitasis geležinkelis, sujungsiantis Estiją, Latviją, Lietuvą, Lenkiją, Vokietiją, manau, kad gali sudominti Rusijos verslininkus. Ir yra planų, kaip mes galėtume jį sujungti su buvusios SSRS teritorijoje naudojamu platesnės vėžės geležinkeliu“, – sakė Maris Riekstinis.
„Netoli Rygos gali atsirasti Rusijos krovinių nukreipimo į europinį geležinkelį punktas“, – pridūrė jis.
M.Riekstinis priminė, jog Latvija planuoja elektrifikuoti į Rusiją vedantį geležinkelį, kad sumažėtų krovinių gabenimo juo išlaidos.
„Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Geležinkelį planuojama baigti tiesti 2026 metais.
Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos narės: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija ir netiesiogiai – Suomija. Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.