Ministras pareiškė, kad dar nebuvo susitikęs su naujuoju Lietuvos susisiekimo ministru Roku Masiuliu ir kad jiedu tik kalbėjosi telefonu. Tačiau ministrai susitiks per tarptautinį forumą europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ klausimais, kuris įvyks antroje balandžio pusėje.
Pasak U.Augulio, kai 2010–2011 metais jis pirmą kartą ėjo Latvijos susisiekimo ministro pareigas, tuometinis Lietuvos susisiekimo ministras išardytą geležinkelio bėgių ruožą žadėjo atstatyti 2013 metais, tačiau dabar jau yra 2017-ieji ir vis dar nieko nebuvo padaryta.
Susisiekimo ministras pažymėjo, jog ir jis, ir Latvijos premjeras Maris Kučinskis per susitikimus su Lietuvos kolegomis nuolat kelia klausimą dėl šio ruožo.
Latvija ne kartą prašė Lietuvos atstatyti geležinkelio jungtį tarp Mažeikių ir Rengės. Kilus konfliktui tarp naftos įmonės „Orlen Lietuva“ ir „Lietuvos geležinkelių“, 2008 metais eismas šiuo beveik 20 kilometrų ilgio ruožu buvo netikėtai sustabdytas – kaip tuomet teigta, dėl prastos techninės būklės ir būtino skubaus remonto.
Europos Komisija „Orlen Lietuva“ prašymu išnagrinėjo šį klausimą ir, įvertinusi poveikį konkurencijai Lietuvos ir Latvijos geležinkelio rinkoms, „Lietuvos geležinkeliams“ pernai nurodė pasirinkti vieną iš dviejų galimybių – sumokėti baudą ir atstatyti išardytą bėgių ruožą arba padalyti savo veiklą į dvi įmones: infrastruktūros ir krovinių bei keleivių gabenimo. Komisijos ir Lietuvos derybos tebesitęsia.