Toks sprendimas priimtas Latvijos Vyriausybės uždarame posėdyje penktadienį, rugpjūčio 30 d., praneša LTV.
Šis procesas vyks lygiagrečiai su derybomis su „strateginiu investuotoju“, po posėdžio žiniasklaidai sakė susisiekimo ministras Kasparas Briškėnas.
Šio „strateginio investuotojo“ tapatybė kol kas neatskleidžiama. Taip pat kol kas nėra jokios informacijos apie tai, kokią bendrovės dalį šis paslaptingas pirkėjas nori įsigyti.
Šiuo metu Latvijos valstybei priklauso 97,97 proc. „airBaltic“ akcijų, o Danijos verslininkui Larsui Thuesenui priklausančiai bendrovei „Aircraft Leasing 1“ - 2,03 proc.
Lietuvos susisiekimo ministras Marius Skuodis sausį atskleidė, kad Lietuva taip pat svarsto galimybę įsigyti „airBaltic“ akcijų, tačiau vėliau šia tema buvo nekalbus.
„Jau esu turėjęs du pokalbius su Latvijos susisiekimo ministru apie galimybę galbūt Lietuvai įsigyti dalį „Air Baltic“ akcijų. Aš manau, sąlygos tokiu atveju turėtų būti tokios, kad dalis lėktuvų turėtų stovėti ir bazuotis čia, rotuoti iš Lietuvos“, – sausį Vilniaus oro uoste žurnalistams sakė M. Skuodis, nurodė BNS.
Birželio mėnesį Lietuvos oro uostų valdybos pirmininkas Gediminas Almantas portalui delfi.lt sakė, kad su įmonės valdyba tartasi dėl tokio pirkinio nebuvo. Pasak jo, yra nemažai rizikų, kurias tokiu atveju reikėtų suvaldyti.
Per pirmuosius šešis 2024 m. mėnesius „airBaltic“ patyrė 88 mln. eurų nuostolį, nors pajamos ir keleivių skaičius didėjo.
Aviakompanija vykdo skrydžius daugiau kaip 130 maršrutų iš Rygos, Talino, Vilniaus ir Tamperės. Ji buvo įkurta 1995 m., jos orlaivių parką sudaro 48 orlaiviai „Airbus A220-300“, taigi ji yra viena iš jauniausių Europoje, o šis veiksnys greičiausiai bus svarbus