Į naują elektrinių traukinių projektą yra įtrauktas 32 naujų elektrinių traukinių, penkeriems metams reikalingų dalių ir techninės priežiūros įrangos įsigijimas, taip pat techninės priežiūros ir remonto centro statyba.
Traukiniai bus įsigyti iš Čekijos bendrovės „Škoda Vagonka“.
Iš viso šiame konkurse dalyvavo keturios bendrovės – Ispanijos „Patentes Talgo“, Šveicarijos „Stadler“, Ispanijos „Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles“ (CAF) ir Čekijos „Škoda Vagonka“.
Iš pradžių konkurso nugalėtoja buvo pripažinta „Patentes Talgo“, tačiau „Škoda Vagonka“ ir CAF apskundė šį sprendimą.
Apsvarsčiusi skundus, Latvijos viešųjų pirkimų priežiūros tarnyba uždraudė „Pasažieru vilciens“ pasirašyti sutartį su „Patentes Talgo“, todėl „Pasažieru vilciens“, peržiūrėjusi pareiškėjų siūlymus, nusprendė įsigyti traukinius iš čekų.
Iš esmės atnaujinti ir išplėsti keleivinių traukinių parką Latvija mėgina jau trečią kartą.
Prieš kelerius metus surengtas pirmasis konkursas žlugo, kai „Stadler“ pradėjo bylinėtis su vieninteliu savo konkurentu tame konkurse – laimėtoja paskelbta CAF.
Antrasis konkursas, kuriame dalyvavo „Hyundai Rotem“ ir „Stadler“, taip pat buvo nesėkmingas, nes Latvijos susisiekimo ministerijai teko pripažinti, jog valstybė negalės sumokėti „Stadler“ siūlyme nurodytos kainos.