„Pasitelkę naująsias sistemas, galėsime įvertinti tikslias kiekvieno maršruto poveikio zonas, į jas atsižvelgdami maršrutus galėsime koreguoti nukreipiant juos nuo tankiai gyvenamų teritorijų“, – pranešime teigė Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis.
Bedrovės Komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė BNS teigė, kad sistema kartu leidžia stebėti, kaip pilotai laikosi nustatytų maršrutų.
Pasak jos, dabartinė triukšmo stebėsenos sistema veikia nuo 2003 metų. Jos teigimu, už 0,35 mln. eurų keičiamos keturios stacionarios stotys, o vieną mobilią stotį pakeis dvi.
Triukšmo monitoringo sistemą Vilniaus oro uostui diegs bendrovė „Euroelektronika“ ir Italijos „Softech S. r. l.“.
Šiuo metu oro uoste jau uždraustas variklių bandymas naktimis, kylantiems orlaiviams nustatyti maksimalūs kilimo laipsniai, leidžiantys lėktuvui ganėtinai greitai pakilti į didelį aukštį.