Anot transliuotojo, Lenkija, turinti didžiausią sunkvežimių parką visoje Europos Sąjungoje, labiausiai nukentės nuo pokyčių, kurių siekia kelios Vakarų Europos šalys.
Varšuva pateikė tris skundus dėl Mobilumo paketo, akcentuodama, jog ginčijamos nuostatos riboja laisvę teikti transporto paslaugas Europos Sąjungoje.
Lenkijos valdžios institucijos pasiryžusios ginti Lenkijos vežėjų automobilių keliais interesus, apsaugoti ES bendrąją rinką ir konkurencijos taisykles nuo protekcionizmo, kuris pasireiškia naujojo Europos Komisijos sukurto Mobilumo paketo nuostatomis, praneša Lenkijos radijas.
Mobilumo paketą Europos Parlamentas priėmė liepą. Paketą daugiausiai palaiko senosios ES narės iš Europos vakarų, pavyzdžiui, Vokietija ir Prancūzija.
Bene daugiausiai diskusijų sulaukė nuostata, įpareigojanti vilkikus periodiškai grąžinti į jų registracijos šalį. Naujų taisyklių iniciatoriai sako, kad tai padės kovoti su fiktyviomis vežėjų įmonėmis, kai jos, siekdamos sumažinti kaštus, steigiamos vienur, o veiklą vykdo visai kitur.
Rytų europiečiai teigia, kad nauja tvarka išstums periferijos šalių transporto kompanijas iš rinkos ir padidins taršą keliuose.