Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lenkijos geležinkelių vadovas K.Maminskis: metas vėl atsigręžti į traukinius

Lenkijos geležinkelių bendrovės (PKP – „Polskie Koleje Panstwowe“) prezidentas Krzysztofas Maminskis optimistiškai vertina galimybę spartinti susisiekimą traukiniais tarp Lietuvos ir Lenkijos. Jis, be to, palankiai žvelgia į „Lietuvos geležinkelių“ sprendimą atstatyti išardytą Rengės ruožą, tačiau neatskleidžia, kokius bendrus projektus ketina plėtoti abi geležinkelių bendrovės.
Geležinkelio bėgiai
Geležinkelio bėgiai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Lenkijos geležinkelių vadovas BNS teigė, kad susisiekimo traukiniais tarp Vilniaus ir Varšuvos spartinimas jau yra suplanuotas, bet neatsakė, kada keleiviai pajus pokyčius.

„Man teko prieš porą metų atidaryti Kauno–Balstogės maršrutą. Ir su „Lietuvos geležinkelių“ vadovu Mantu Bartuška mes jau susitarėme, kad kartu atidarysime ir susisiekimą Vilnius–Varšuva. Kai tik galėsime nurodyti konkrečią datą, būsite pirmi, kurie sužinos. Mes jau žinome, tačiau dar negalime pasakyti“, – interviu BNS sakė K. Maminskis.

Jis teigė palankiai vertinantis „Lietuvos geležinkelių“ sprendimą atkurti Lenkijos naftos koncernui „Orlen“ svarbų geležinkelio ruožą iš Mažeikių į Rengę Latvijoje.

„Taip, su dideliu entuziazmu priėmiau „Lietuvos geležinkelių“ sprendimą (...) Manau, kad sprendimai, kurie buvo priimti ir dar bus priimti, bus tikrai geriausi iš įmanomų“, – teigė K.Maminskis.

Jis nebuvo linkęs atvirauti dėl tolesnio Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių bendradarbiavimo, bet, pasak jo, sutarimas yra: „Tai yra mūsų paslaptis. Bet kalbamės, kaip matyti, ne dviejuose atskiruose kambariuose, reiškia, randame bendrą kalbą“.

Lenkijos geležinkelių prezidentas sako, kad jo vadovaujama kompanija siekia gerinti rezultatus ir tikisi, kad žmonės visoje Europoje ir Lenkijoje grįš į geležinkelius.

„Lenkijos geležinkeliai nori stiprinti savo lyderio pozicijas keliose veiklos srityse: per pastaruosius dvejus metus mums pavyko žymiai padidinti keleivių pervežimą, taip pat pastebėjome gana stiprų krovinių vežimo augimą. Turime tokį darbinį šūkį „grįžkite į geležinkelius“. Manau, kad ne vien Lenkijoje, bet ir visoje Europoje yra geras laikas sugrįžti prie geležinkelių“, – kalbėjo K.Maminskis.

Pasiteiravus, ar, pavyzdžiui, pigios oro linijos neužkirs kelio vežėjų ambicijoms, K.Maminskis atsakė: „Dėl pigių oro linijų sakau taip: skriskite ten, kur traukiniai nevažiuoja, nes ten, kur traukiniai važiuoja, mes laimėsim“.

Penktadienį K.Maminskis su „Lietuvos geležinkelių“ vadovu Mantu Bartuška Vilniuje aptarė, kaip paspartinti keliones tarp Vilniaus ir Varšuvos, apie „Rail Baltica“ projektą, infrastruktūros plėtrą, krovinių gabenimą tarp šalių.

Lenkiją ir Lietuvą dabar jungia „Rail Baltica“ europinė vėžė, kuria kursuoja keleivinis traukinys Kaunas–Balstogė. Be to, vėžė naudojama kroviniams vežti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos