Įprastai „LG Cargo“, perveždama krovinius magistraliniu geležinkeliu, juos pristato iki krovos stočių, o iš ten toliau klientai juos perveža iki savo teritorijos patys arba tokią funkciją patiki vežėjams. Tačiau nuo kovo įmonė šias paslaugas pasiūlė atlikti pati, pranešė geležinkeliai.
„Vis daugiau klientų nori kuo greičiau ir paprasčiau gauti krovinius į galutinę vietą. Tai suprasdami patobulinome savo procesus ir atnaujinome savo riedmenų parką, kad visiems savo klientams galėtume pasiūlyti krovinių manevravimo paslaugas“, – sakė „LG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
„LG Cargo“ parką neseniai papildė trys nauji lokotraktoriai – manevriniai geležinkelio riedmenys. Šiuo metu yra atliekamos jų patikrinimo ir sertifikavimo procedūros. Jie galės manevruoti tiek 1435, tiek 1520 mm pločio vėžėse, taip pakeisdami manevrinius lokomotyvus.
Lokotraktorių kuro sąnaudos yra 30 proc. mažesnės nei manevrinių lokomotyvų, remonto sąnaudos – net 2,7 karto mažesnės.
„LG Cargo“ pernai klientams pristatė beveik 2 mln. vagonų. Daugiausiai jų manevruota Klaipėdos, Bugenių ir Kenos geležinkelio stotyse.
Pasibaigus karantino ribojimams, „LG Cargo“ parką papildys dar du lokotraktoriai. Šiuo metu įmonė turi 86 manevrinius lokomotyvus.
Krovinių manevravimo paslaugas Klaipėdos uoste šiuo metu atlieka bendrovė „Gargždų geležinkelis“.