„Mano pirmaeilis tikslas, kad įvyktų restruktūrizacija „Lietuvos geležinkeliuose“. Tai yra būtų atskirta infrastruktūra nuo pervežimo, kad pervežimuose atsirastų konkurencija privataus ir kol kas valstybinio kapitalo.
Apskritai išvalstybinimas „Lietuvos geležinkelių“ tam tikra dalimi, kiek tai įmanoma. Aš nekalbu apie infrastruktūros privatizavimą. Trečias dalykas, einamieji reikalai – pelno rodikliai. Pirmąjį ketvirtį buvo minus 0,4 mln. eurų“, – BNS sakė E.Gentvilas.
Be to, anot jo, reikėtų keisti kadrų politiką ir panaikinti politines protekcijas „Lietuvos geležinkeliuose“.
„Lietuvos geležinkeliai“ praėjusią savaitę delsė pasirašyti „Rail Baltica“ viešųjų pirkimų sutartį, dėl ko Europos Komisija išsakė poziciją, kad Lietuva gali netekti Europos Sąjungos paramos.
E.Gentvilas dėl tokios situacijos kritikuoja socialdemokratus. Jis teigė, kad dėl susidariusios situacijos nebūtinai kaltas geležinkelių vadovas Stasys Dailydka, kuris tvirtino, jog sutartis įmonei nenaudinga, todėl iš karto nesiektų jo atsistatydinimo.
„Negalima pirmą dieną ateiti ir pasakyti eik lauk. Nebent yra labai konkretūs dalykai, aš jų dabar nežinau, aš ne premjeras, ne susisiekimo ministras, tai nesiryžčiau taip sakyti (...) Kas įvyko dabar, aš nenoriu nurašyti ant S.Dailydkos, aš manau, tai yra socialdemokratų sprendimai arba nesprendimai, todėl atsistatydinimas tik tada, jeigu nepadaro reformų ir reikalingų žingsnių“, – tikino E.Gentvilas.