Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuva atsargiai vertina „Vikingo“ prijungimą prie „Šilko kelio“

Geležinkelių projekto „Vikingas“ narė Ukraina, prisijungusi prie „Šilko kelio“, kurio bėgiai vingiuoja iki Kinijos neužkabindami Rusijos, vežti krovinius į Aziją siūlo ir lietuviams. Lietuva šią idėją vertina atsargiai: į Rytus krovinius vežti geležinkeliais galime ir taip, kita vertus, ne viską bėgiais vežti apsimoka, rašo „Verslo žinios“.
Traukinys „Vikingas“
Traukinys „Vikingas“ / Susisiekimo ministerijos nuotr.

„Visa grandinė sujungta įvairiomis transporto jungtimis: be geležinkelių, šiame procese tenka dalyvauti ir uostams. Krovinius vežti įmanoma, tačiau kaina labai svarbi. Geresnę kainą užtikrintų didesni krovinių srautai, jie leistų ir investuoti į reikalingos infrastruktūros plėtrą“, – komentuoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

„Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis įsitikinęs, kad geležinkelio maršrutas aplenkiant Rusiją patraukliausias turėtų būti vežantiesiems maistą. Kitos prekės, neabejoja jis, bus vežamos trumpesniu ir pigesniu keliu per Rusiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos