Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
04 25

Lietuva – jau 20 metų ES: kaip tuo metu atrodė mūsų susisiekimas?

Šių metų gegužę švęsime 20 metų, kai Lietuva yra Europos Sąjungoje (ES). Per tą laiką šalis labai pasikeitė – pagal finansinius rodiklius gerokai priartėjome prie Vakarų Europos valstybių, puošėme šalies miestų ir miestelių viešąsias erdves, turime galimybę laisvai keliauti po daugybę šalių. Tačiau ar pamenate, kaip prieš 20 metų atrodė šalies susisiekimas – tiek su užsieniu, tiek šalies viduje?
„Lietuvos avialinijos“
„Lietuvos avialinijos“ / Andrius Ufartas

Gegužės 1-ąją Lietuva švęs 20-ąsias metines Europos Sąjungoje. Šia proga 15min portalas straipsnių cikle apžvelgia, kaip per šiuos du dešimtmečius pasikeitė Lietuva: nuo kainų iki atlyginimų ir pensijų, nuo skrydžių iki energetinės nepriklausomybės.

Skraido šešis kartus daugiau žmonių

Nusikelkime į 2004-uosius. „Lietuvos avialinijos“ (LAL) jau netrukus bus privatizuotos ir virs „FlyLAL“. Trys Lietuvos oro uostai vis dar yra atskiri juridiniai vienetai, tačiau skraidoma beveik tik iš Vilniaus. Neatsiejami šiandieninės Europos aviacijos atributai – „Ryanair“ ir šviežiai įkurtos „Wizz Air“ dar žengs į mūsų rinką, o skraidant į Europos šalis ID kortele, kaip šiandien, nepamojuosite – būtinas pasas.

Tai tik keletas aspektų, kuo skyrėsi Lietuvos keleivinė aviacija, prieš šaliai įstojant į ES.

Tačiau pradėkime nuo skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų