Gegužės 1-ąją Lietuva švęs 20-ąsias metines Europos Sąjungoje. Šia proga 15min portalas straipsnių cikle apžvelgia, kaip per šiuos du dešimtmečius pasikeitė Lietuva: nuo kainų iki atlyginimų ir pensijų, nuo skrydžių iki energetinės nepriklausomybės.
Skraido šešis kartus daugiau žmonių
Nusikelkime į 2004-uosius. „Lietuvos avialinijos“ (LAL) jau netrukus bus privatizuotos ir virs „FlyLAL“. Trys Lietuvos oro uostai vis dar yra atskiri juridiniai vienetai, tačiau skraidoma beveik tik iš Vilniaus. Neatsiejami šiandieninės Europos aviacijos atributai – „Ryanair“ ir šviežiai įkurtos „Wizz Air“ dar žengs į mūsų rinką, o skraidant į Europos šalis ID kortele, kaip šiandien, nepamojuosite – būtinas pasas.
Tai tik keletas aspektų, kuo skyrėsi Lietuvos keleivinė aviacija, prieš šaliai įstojant į ES.
Tačiau pradėkime nuo skaičių.