„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuviams svarstant, lenkų uostai plečiasi

Rytinės Baltijos pakrantės uostams paskelbus pirmojo ketvirčio krovos duomenis, paaiškėjo, kad Klaipėdos uoto apyvarta kilo sparčiausiai, bet žvelgiant įpiečiau, nerimo sėja Gdansko užmojai, o uostamiestis dėl lenkų įgyvendintų jūrinių planų praranda konteinerinių linijų patrauklumą, rašo „Lietuvos žinios“.
Gdanskas
Gdanskas / Violetos Grigaliūnaitė/15min.lt nuotr.

Planuodami ir pagrįsdami investicijas uostininkai dairosi į Gdanską, kurio plėtros pavyzdys atskleidžia ir įtikina, kad investuoti būtina dar tik tebeieškant krovinių. Klaipėdos uosto administracijos ir rinkodaros direktorius Artūras Drungilas dienraščiui teigė, kad Lietuvos uosto neplečiant į jūros pusę vidinis galimybių rezervas išsektų per 5-7 metus.

„Jeigu pastatytume išorinį uostą, 10 metų paankstintume krovinių apyvartos prieaugį“, – sako A. Drungilas, anot kurio, Gdansko uosto krovos apyvarta iki 2006 metų, kol lenkai neturėjo išorinio uosto konteineriams, buvo 70 tūkst. konteinerių, o pernai pasiekė 1,2 mln.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs