Lietuviams svarstant, lenkų uostai plečiasi

Rytinės Baltijos pakrantės uostams paskelbus pirmojo ketvirčio krovos duomenis, paaiškėjo, kad Klaipėdos uoto apyvarta kilo sparčiausiai, bet žvelgiant įpiečiau, nerimo sėja Gdansko užmojai, o uostamiestis dėl lenkų įgyvendintų jūrinių planų praranda konteinerinių linijų patrauklumą, rašo „Lietuvos žinios“.
Gdanskas
Gdanskas / Violetos Grigaliūnaitė/15min.lt nuotr.

Planuodami ir pagrįsdami investicijas uostininkai dairosi į Gdanską, kurio plėtros pavyzdys atskleidžia ir įtikina, kad investuoti būtina dar tik tebeieškant krovinių. Klaipėdos uosto administracijos ir rinkodaros direktorius Artūras Drungilas dienraščiui teigė, kad Lietuvos uosto neplečiant į jūros pusę vidinis galimybių rezervas išsektų per 5-7 metus.

„Jeigu pastatytume išorinį uostą, 10 metų paankstintume krovinių apyvartos prieaugį“, – sako A. Drungilas, anot kurio, Gdansko uosto krovos apyvarta iki 2006 metų, kol lenkai neturėjo išorinio uosto konteineriams, buvo 70 tūkst. konteinerių, o pernai pasiekė 1,2 mln.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų