Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvių statytas Maskvos oro uostas šiemet tikisi sulaukti 2 mln. keleivių

Pernai gegužę veikti pradėjęs ketvirtasis Maskvos oro uosto Žukovske, kurį statant dalyvavo ir Lietuvos kapitalo aviacijos verslo grupė „Avia Solutions Group“, tikisi šiemet aptarnauti 2 mln. keleivių.
Žukovskio oro uostas
Žukovskio oro uostas / Scanpix/Sputnik nuotr.

„Šiuo metu reguliarius skrydžius, taip pat ir tarptautinius, iš naujojo Maskvos oro uosto siūlo keturios aviakompanijos. Oro uosto valdytojų planai šiems metams – oro bendrovių skaičių padidinti iki devynių, skrydžių krypčių – iki 20-ies, o keleivių srautą – iki 2 mln. žmonių. Mes tokius planus sveikiname“, – sakė Rusijos transporto viceministras Maksimas Sokolovas.

Jis pabrėžė, jog derybose su užsienio civilinės aviacijos struktūromis laikomasi nuostatos, kad Žukovskio oro uostas yra regioninis ir Maskvos aviacijos ašiai nepriskiriamas.

Pigiems skrydžiams statytas Žukovskio oro uostas dabar pajėgus per metus aptarnauti 4 mln. keleivių. Šiuo metu juo naudojasi Rusijos oro bendrovės „Ural Airlines“ ir „Jamal“, Baltarusijos „Belavia“, Kirgizijos „Air Manas“.

Verslo leidinio „Vedemosti“ duomenimis, pernai naujasis Maskvos oro uostas aptarnavo vos 53 tūkst. keleivių, nors tikėjosi jų sulaukti 350-400 tūkstančių.

Žukovskio oro uosto operatorė „Ramport aero“, kurios 22,5 proc. akcijų valdo „Avia Solutions Group“, bando skrydžių bendroves iš didžiųjų Maskvos oro uostų persivilioti, siūlydama kelis kartus mažesnius įkainius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos