Kai 2019 m. vasarą tuometis susisiekimo ministras Rokas Masiulis viešai prakalbo apie naują Lietuvos oro uostą, projektas atrodė gana ambicingas ir kiek neįprastas.
Pirma kalbėta, kad naujasis oro uostas galėtų būti įkurtas tarp Vilniaus ir Kauno, kiek arčiau sostinės esančių Elektrėnų ar Kaišiadorių apylinkėse. Vėliau patikslinta, kad jis galėtų įsikurti netoli Žaslių, o jo kaina galėtų siekti apie 1 mlrd. eurų. Apsispręsti dėl projekto vykdymo, kalbėta tuomet, būtina iki 2022 m. – oro uostas tokiu atveju būtų atidarytas 2035 m.
Tai buvo ramūs ir sėkmingi priešpandeminiai metai, kai Lietuvos oro uostai sulaukė rekordinio keleivių skaičiaus, o įvairūs ekspertai kartojo, kad keleivinės aviacijos infrastruktūra jau braška per siūles.
Tačiau kitais metais prasidėjo pandemija, o po pusmečio įvyko ir Seimo rinkimai. Naujajai Lietuvos vyriausybei paskelbus savo programos nuostatų įgyvendinimo planą, jame nebebuvo jokių užuominų ar paruošiamųjų darbų, susijusių su sprendimu dėl naujo oro uosto statybos.