„Belavia“ iš Žukovskio į Minską skraidins kasdien kartą per dieną, rašo Rusijos leidinys „Izvestija“.
Rusijos federalinė oro transporto agentūra („Rosaviacija“) tarptautinių skrydžių iš Žukovskio oro uosto leidimus yra išdavusi ir Rusijos bendrovėms „Nordwind“, „Vim-avia“, „Uralskije avialiniji“, „Jamal“ – apie 120-iai lėktuvų nusileidimų ir pakilimų per savaitę. Tačiau kol kas neaišku, kada šios bendrovės pradės naudotis naujuoju oro uostu.
„Rosaviacija“ duomenimis, pernai trys pagrindiniai Maskvos oro uostai – Domodedovo, Šeremetjevo ir Vnukovo – aptarnavo 77,6 mln. keleivių – 0,7 proc. daugiau nei užpernai, tačiau šiemet sausį-liepą jų srautas buvo 5,8 proc. menkesnis nei prieš metus – 41,7 mln. žmonių.
Žukovskio oro uosto operatorė „Ramport aero“ tikisi skrydžių bendroves iš didžiųjų Maskvos oro uostų persivilioti, siūlydama kelis kartus mažesnius įkainius, tačiau kol kas bene pagrindinė problema – neįgyvendinti viešojo transporto jungčių su oro uostu projektai.
Pigiems skrydžiams statytas Žukovskio oro uostas tikisi šiemet aptarnauti apie 0,5 mln. keleivių ir viliasi, kad kitąmet jų srautas išaugs iki 2,6-2,8 mln. žmonių. Dabartinis oro uosto pajėgumas – 4 mln. keleivių per metus.
22,5 proc. „Ramport aero“ valdančios „Avia Solutions Group“ akcininko ir direktorių tarybos pirmininko Gedimino Žiemelio teigimu, Žukovskio oro uostas būtų nenuostolingas, jei per metus aptarnautų bent 1,3 – 1,5 mln. keleivių.