Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, kelionių traukiniais kainos nesikeitė nuo 2013 m. sausio 1 d. Tuomet kelionės traukiniais atpigo dėl nuo 19 iki 9 proc. sumažinto PVM bilietams geležinkelių transportu. Traukinių bilietų kainos taip pat nežymiai kito nuo 2015 m. rugsėjo 1 d., kai dėl euro įvedimo dalyje maršrutų jos buvo koreguojamos iki 0,1 Eur tikslumo.
Įmonės atstovai rašo, kad atlikti vietinio susisiekimo tyrimai (autobusų ir traukinių kainų palyginimas) parodė, kad traukinių bilietų kainos nebeatitinka rinkos tendencijų – palyginti su autobusų bilietų kainomis, jos yra iki penktadalio mažesnės. Be to, kelionių traukiniais Lietuvoje kainos yra vienos mažiausių Europoje.
Vykstantiems greitaisiais traukiniais populiariausiomis kryptimis iš Vilnius į Klaipėdą, Kauną ir Šiaulius kainos išliks tokios pat. Šie maršrutai yra vieni iš populiariausių – jais per metus keliauja daugiau nei pusė visų vietinio susisiekimo keleivių: maršrutu Vilnius–Kaunas – apie 1 200 000 keleivių, Vilnius–Šiauliai–Klaipėda – apie pusė milijono keleivių.
Pranešama, kad sprendimas didinti kelionių traukiniais kainas priimtas 2016 m. lapkričio 25 d.
Nuo ateinančių metų sausio 1 d. 3,57 proc. nuo 2,8 iki 2,9 Eur pabrangs bilietai maršrutu Vilnius – Pabradė.
Traukiniu iš Kauno į Šiaulius bus galima nusigauti 0,2 Eur brangiau – buvo 6,30 Eur, bus – 6,50 Eur,
Daugiausiai, 7,69 proc., pabrangs maršrutas Šiauliai–Radviliškis: nuo 1,30 Eur iki 1,40 Eur.
Vilnius – Ignalina traukinio bilietas kainavo 4,10 Eur, o po Naujųjų metų keleiviams atsieis 4,40 Eur.