Bendrovė pranešė, jog A.Montrimo nurodymu „yra sustabdomos naujų vidaus sandorių inicijavimo procedūros tol, kol sprendimo būdai nebus suderinti su Viešųjų pirkimų tarnyba ir LR susisiekimo ministru“.
Tokį sprendimą A.Montrimas priėmė vis daugėjant informacijos apie tai, kaip „Lietuvos geležinkeliai“ naudojosi vidaus sandoriais, kad didelius pinigus leido apeidami Viešųjų pirkimų įstatymą ir vengdami konkurencijos.
Tolesnius sprendimus A.Montrimas žada po konsultacijų su Viešųjų pirkimų tarnybos vadove Diana Vilyte.
15min atskleidė, kad oficialiai įvairiems darbams samdomos dukterinės „Lietuvos geležinkelių“ įmonės nevengė subrangos, savo nuožiūra pasamdytiems privatiems partneriams atiduodamos iki 70–100 proc. vidaus sandorio vertės. Kas tie subrangovai, „Lietuvos geležinkeliai“ kol kas neatskleidžia.
„Lietuvos geležinkeliai“ – absoliutūs vidaus sandorių lyderiai. Didžiausia valstybės valdoma bendrovė 2011–2015 m. tokių sandorių sudarė už 429 mln. eurų.