Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ pradeda elektrinių traukinių tiekėjo paiešką

„Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ skelbia pirmąjį elektrinių traukinių pirkimo etapą – rinkai pateikiami tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai. Įmonė už daugiau nei 200 mln. eurų siekia įsigyti elektrinių traukinių, kurių dalis būtų varoma ir baterijomis.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, planuojama įsigyti apie 30 naujų traukinių.

„Baterijas elektrinis traukinys naudotų važiuodamas dar neelektrifikuotu ruožu ar jo atkarpa. Tokie traukiniai – inovacija Europos geležinkelių kontekste, užtikrinanti visiškai žalias keliones“, – pranešime sakė L.Baužys.

Lietuvos geležinkelių nuotr./Linas Baužys
Lietuvos geležinkelių nuotr./Linas Baužys

Įmonė teigia, kad visi jos keleiviniai traukiniai dabar varomi elektra, pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių, visiškai „žaliai“ važiuos ir naujieji riedmenys. Be to, jie bus pritaikyti individualių poreikių turintiems keleiviams, tarp jų – ir senjorams, šeimoms su mažyliais ar riboto judumo žmonėms.

Naujus traukinius „Lietuvos geležinkeliai“ perka ruošiantis geležinkelio ruožo Kaišiadorys-Klaipėda bei Vilniaus mazgo elektrifikavimui. Planuojama, kad nuo 2024 metų elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai keleivių.

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas anksčiau teigė, kad krovinių vežimui taip pat reikės įsigyti 40-50 elektrovežių už maždaug 200 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas