„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, jog yra pasiryžę pasinaudoti visomis teisinėmis priemonėmis siekiant sumažinti ekonomines sankcijos pasekmes.
Beveik 28 mln. eurų baudą „Lietuvos geležinkeliams“ EK skyrė 2017-ųjų spalį. Bendrovė šį sprendimą apskundė ES Bendrajam Teismui Liuksemburge, kuris pernai lapkritį skundą atmetė, tačiau atsižvelgęs į pažeidimo sunkumą ir trukmę baudą sumažino iki 20 mln. eurų.
ES Bendrojo Teismo teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“, 2008 metais išardę 19 kilometrų ilgio ruožą iš „Orlen Lietuvos“ naftos perdirbimo gamyklos Mažeikiuose į Rengę Latvijoje, piktnaudžiavo dominuojančia padėtimi Lietuvos krovinių vežimo rinkoje.
„Lietuvos geležinkeliams“ nepavyko įrodyti, kad Rengės ruožo būklė buvo tokia prasta, kad buvo būtina nedelsiant jį visą išardyti.
Ruožą „Lietuvos geležinkeliai“ atstatė 2019-ųjų pabaigoje – darbai kainavo apie 10 mln. eurų, juos atliko Estijos kapitalo geležinkelių tiesimo įmonė „Vitras-S“.
2020 metų pradžioje Rengės ruožu vėl pradėjo riedėti prekiniai traukiniai – jais „Orlen Lietuva“ gabena naftos produktus į Latviją. Nuo Latvijos sienos krovinius perima Latvijos geležinkeliai.