„Mes tikimės, kad gal antram pusmety atstovybę steigsime, bet turim tikslą pirmiausia pradėti krovinius vežti, išsinuomoti lokomotyvus, mašinistus, savo vardu pradėti dirbti, pasirašyti sutartis. Turime dabar tuos krovinius, kuriuos gauname – „Šeštokai ekspres“, pavyzdžiui, vežame iš Varšuvos tuos konteinerius, tai juos pradėtume vežti, kitus projektus pradėtume vykdyti“, – BNS trečiadienį sakė S.Dailydka.
Anot jo, atstovybė taip pat tirtų rinką: „Ji plėstų aplinką, rinkotyros veiksmus pradėtų vystyti ir visa kita. Rinka milžiniška.“
„Lietuvos geležinkeliai“ pernai lapkritį pranešė, kad baigus tiesti europinio geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpą nuo Lenkijos sienos iki Kauno, sieks žengti į Lenkijos rinką.
Veiklos plėtojimo Lenkijoje galimybių studiją už 69 tūkst. eurų (be PVM) parengė bendrovės „Smart continent LT“ ir „ORConsulting“. „Lietuvos geležinkeliai“ veiks jų parengtos strategijos ir veiksmų plano pagrindu.